کسب تجربه زندگی با ساخت سازه‌های مهندسی خلاق

شرکت نخبگان برتر تخفیف ویژه‌ای را برای فروش محصولات آموزشی در حوزه‌های مهندسی خلاق، رباتیک و نجوم در هفته‌ی ملی کودک برای کودکان فراهم کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یکی از غرفه‌های حاضر در بخش نمایشگاهی هفته‌ی ملی کودک غرفه‌ی شرکت نخبگان برتر است که در زمینه‌ی مهندسی خلاقیت، رباتیک و نجوم فعالیت دارد.
الهام فدوی، مسوول غرفه‌ی این شرکت با اشاره به فعالیت نخبگان برتر در هفت دسته‌بندی گفت: هر کدام از این دسته‌بندی‌ها بسته‌های جانداران، محیط زندگی، حمل و نقل و... و هر بسته 40 سازه‌ی خلاق را شامل می‌شود. برای مثال این بسته، انواع سازه‌های موجود در محیط زندگی، انواع حیوانات یا وسایل حمل و نقل را دربرمی‌گیرند که بچه‌ها به وسیله‌ی چنین سازه‌هایی می‌توانند آموزش‌های لازم در ارتباط با هر گروه را بیاموزند.
فدوی درباره‌ی سازه‌های رباتیک این شرکت توضیح داد: چهار مدل ربات حیوانات قورباغه، گوزن، خرچنگ و سگ، 10 مدل ربات کنترلی ماشین مسابقه‌ای، تانک و... و 18 ربات مختلف که قابلیت برنامه‌نویسی دارند از محصولات این شرکت هستند.
شرکت نخبگان برتر از سال 88 تولید محصولات خود را آغاز کرده است. به گفته فدوی کودکان از محصولات رباتیک بیشتر استقبال می‌کنند. در حوزه‌ی نجوم نیز برای سه گروه مبتدی، متوسط و پیشرفته محصولاتی از سوی این شرکت ارایه می‌شود. این محصولات مانند افلاک‌نما، تلسکوپ یا برنامه دید در شب مفاهیم نجومی را به بچه‌ها آموزش می‌دهد.
امسال هفته‌ی ملی کودک در بخش نمایشگاهی از 15 تا 19 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران، سازمان‌ها و نهادها پذیرای خانواده‌ها و دانش‌آموزان بودند.