کد خبر: 266139
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
جشن «نوگلان انقلاب اسلامی» در  کانون شماره  2 طبس

فرزندان کارکنان فرمانداری طبس به میزبانی کانون شماره 2 طبس در«جشن نوگلان انقلاب اسلامی» شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در آخرین روزهای دهه مبارک فجر ویژه برنامه "جشن نوگلان انقلاب اسلامی" با حضور جمعی از کودکان شهرستان طبس و خانواده‌ها  و مشارکت مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس، کتابخانه پستی و سیار روستایی برگزار شد.
در این برنامه  سید مهدی طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به همراه همکاران‌شان حضور داشتند.
برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع "میهن زیبای من"، برگزاری کارگاه اریگامی گل لاله و برگزاری نمایشگاه از آثار به دست آمده از دیگر برنامه‌های جانبی این جشن بود که مسؤولین از نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.
هم‌چنین طرح "دیوار نوشته‌های بچه‌های انقلاب " رونمایی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و دیگر حاضرین شعارهایی از دوران انقلاب را روی این طرح به یادگار نوشتند.
اجرای نمایش عروسکی توسط مربیان، پرده‌خوانی وقایع انقلاب، اجرای مسابقات شاد و اهدای هدایا به کودکان شرکت کننده در این جشن از برنامه‌های پایانی این جشن بود.
بر اساس خبر دیگری از کانون شماره 2 طبس، مربیان کانون این شهرستان با حضور در مدرسه شکوفه‌های رضوی ویژه ‌برنامه‌هایی در گرامی‌داشت روزهای فجر و پیروزی برای دانش‌آموزان اجرا کردند.
در این مراسم پرده‌خوانی  وقایع انقلاب برای 185 نفر از دانش‌آموزان این مدرسه روایت شد.
هم‌چنین در ادامه‌ی اجرای «طرح واژه واژه تا کتاب» که در سطح مراکز کانون استان در حال اجراست،  کتاب "خاطرات بچه‌های انقلاب" در قالب نمایش‌نامه‌خوانی  معرفی و دانش آموزان به روخوانی این کتاب پرداختند.