بازدید بیش از هزار نفر از نمایشگاه عروسک‌های محلی کانون فردوس

هم‌زمان با آغاز دهه فجر بیش از هزار نفر، از نمایشگاه عروسک‌های بومی و محلی مرکز فرهنگی هنری فردوس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی،
با گذشت 10 روز  از برپایی نمایشگاه عروسک‌های بومی و محلی مرکز فرهنگی هنری فردوس ، اقشار مختلفی از مسؤولان، معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان از این نمایشگاه بازدید کردند.
مسؤول نمایندگی بنیاد فرهنگی المهدی(عج)، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی فردوس، مشاورین مذهبی مهدکودک‌ها و خواهران حوزه علمیه برخی از بازدیدکنندگان از نمایشگاه "عروسک‌های بومی محلی" مرکز فردوس بودند.
مسؤولان همچنین در راستای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های کانون،از کلاس‌های سفال و خوشنویسی نیز بازدید کردند.
گفتنی است؛ تاکنون علاوه بر اعضای مرکز فرهنگی هنری فردوس، دانش‌آموزان مدارس «شکوفه‌ها، امیرزاده، مفید و جوادی و مهدکودک‌های عارف و شکوفه‌های سیب»   از عروسک‌های بومی و محلی فردوس بازدید داشتند.
نمایشگاه عروسک‌های بومی و محلی مرکز فرهنگی هنری فردوس که از تاریخ 12بهمن 1395  آغاز به کار کرده است، به دلیل استقبال فراوان  تا پایان بهمن پذیرای حضور علاقه‌مندان خواهد بود.
همچنین بر اساس خبر دیگری از مرکز فرهنگی هنری فردوس،اعضای کانون این شهرستان ضمن پاس‌داشت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
اعضا ابتدا در کارگاه نقاشی، تاج‌هایی به شکل‌های پرنده سفید، لاله قرمز رنگ را به تصویر کشیدند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دوشادوش مردم شهرشان انزجار از آمریکا و انگلیس را فریاد زدند.