برپایی کارگاه‌های مختلف انقلابی در مرکز فرهنگی هنری بشرویه

به مناسبت گرامی‌داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، مرکز فرهنگی هنری بشرویه اقدام به برپایی کارگاه‌های مختلفی با موضوعات انقلابی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، مرکز فرهنگی هنری بشرویه در ایام مبارک دهه فجر با هدف آشنایی اعضا با ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل، کارگاه‌های مختلف هنری، ادبی و فرهنگی را برگزار کرد.
با آغاز دهه مبارک فجر، کمیته کودک و نوجوان شهرستان بشرویه با فضاسازی مرکز، برپایی نمایشگاه کتاب‌های انقلابی و پخش سرودهای انقلابی کار خود را آغاز و از گروه‌های بازدیدکننده استقبال کرد.
برپایی کارگاه نقاشی با عنوان «بیداری گل» یکی از برنامه‌های این مرکز به مناسبت ایام دهه فجر بود که در آن اعضا نماد شهادت را با استفاده از شابلون‌های گل لاله که توسط خودشان ساخته شده بود، به تصویر کشیدند.
در کارگاه سفالگری «نقش انقلاب» ساخته شد و اعضا با استفاده از اثر دست خود روی گل و برجسته کردن شعارهای انقلابی روی دست‌ها، شعارهای مردم را در سال 1357  را دوباره نوشتند و بلند فریاد زدند.
کارگاه ادبی با عنوان «یک حس تازه» نیز ویژه این ایام برگزار شد که در آن اعضا از میان کلمات نمادین که بر بال پرنده‌ها نوشته شده بود، سه کلمه را انتخاب و در چند جمله کوتاه متناسب با ایام ا... دهه فجر و انقلاب اسلامی نوشتند.
در همین حال با بیان قصه‌های انقلابی، اجرای نمایش صحنه‌هایی از وقایع آن دوران و پخش فیلم‌های متناسب با موضوعات انقلاب، اعضا حال و هوای روزهای انقلاب را تجسم کردند و با ظلم و ستم دوران ستم‌شاهی آشنا شدند.
در ادامه دهه مبارک فجر، مربیان با حضور در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، بخش نقاشی این جشنواره را با موضوعات قصه‌ها و مضامین قرآنی داوری کردند.
برگزاری جشن «روزهای سپید» با حضور اعضا و دانش‌آموزان و اجرای نمایش طنز و برگزاری مسابقات متنوع در این جشن شادی و نشاط را میهمان کودکان و نوجوانان کرد.
شرکت اعضای مرکز بشرویه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه به اتفاق مربیان، آخرین برنامه این مرکز در ایام دهه مبارک فجر بود.