استقبال اعضای مرکز فرهنگی هنری سرایان از برنامه‌های دهه فجر

اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری سرایان در ایام مبارک دهه فجر با حضور در برنامه‌های متنوع سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، مرکز فرهنگی هنری سرایان در ایام فرخنده دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان برگزار کرد.
در این ایام مبارک، مدارس شاهد فدک، سلمان فارسی، پیش‌دبستانی پرستو، شهید قربان‌زاده از کانون سرایان بازدید و دانش‌آموزان مدارس، کودکان پیش‌دبستانی پرستو و فاطمه الزهرا(س) در کارگاه اوریگامی آموزش گل لاله شرکت کردند.
برگزاری کارگاه اوریگامی تانک برای دانش‌آموزان پایه ششم دبستان سلمان فارسی، برگزاری جشن تولد 5 سالگی کانون، فضاسازی مرکز به کمک اعضا و مربیان از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
اعضای مرکز فرهنگی هنری سرایان "صبح خاطره" را "به یاد آن روزها"، با حضور یکی از جانبازان دوره دفاع مقدس سپری کرده و با حضور در مزار شهدای شهرستان با شهدا تجدید میثاق کردند.
هم‌چنین دومین جشنواره غذای ایرانی با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان و اعضا  برگزار با معرفی نفرات برتر جوایز آنان اهدا شد.
چاپ اسامی و تصاویر اعضایی که در سال‌های 94 و 95 موفقیت استانی و کشوری کسب کرده‌اند بر روی بنر و نصب در بیرون مرکز، شعارنویسی انقلابی توسط دانش‌آموزان مدرسه شاهد فدک، برپایی نمایشگاه فروش کتاب در مرکز و همچنین در مدرسه حضرت زینب(س)، برگزاری مسابقات  متنوع، پخش روزانه سرودهای انقلابی و برپایی نمایشگاه معرفی کتب انقلابی در مرکز از دیگر برنامه‌های دهه فجر در مرکز سرایان بود.