کد خبر: 272274
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
بازدید 1749
حدیث سرخ در کانون پرورش فکری سمنان

ویژه‌برنامه‌ی «حدیث سرخ» همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از اجرای ویژه‌برنامه‌ی «حدیث سرخ» در مراکز فرهنگی‌هنری این استان خبر داد و گفت: در هفته‌ی دفاع مقدس به منظور پاسداشتِ ایامِ سرشار از حماسه‌آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این مرز و بوم، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به همت مربیان و اعضای کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری برگزار می‌شود.

جمال هدف از این ویژه‌برنامه را ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت، آشنایی اعضا با فرماندهان و قهرمانان دفاع مقدس، ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی بر اساس الگوی زندگی شهدا و رزمندگان عنوان و خاطرنشان کرد: فضاسازی ساده و هنرمندانه متناسب با حال و هوای هفته دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی قبور شهدا، عیادت از جانبازان جنگ تحمیلی، بازسازی مناطق عملیاتی دفاع مقدس، معرفی شخصیت، سرزمین، کتاب، قصه‌گویی درخصوص هفته دفاع مقدس، تدارک و اجرای ویژه مسابقات متنوع برای اعضا با موضوع هفته دفاع مقدس، برگزاری کارگاه‌های ادبی و هنری با موضوع هفته دفاع مقدس، پخش سرودها و نواهای دفاع مقدس و... از فعالیت‌های پیشنهادی این ویژه‌برنامه است.

گفتنی است؛ در همین راستا مربیان مراکز  فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان و شاهرود، سرخه، مهدی‌شهر و شهمیرزاد با اجرای فعالیت‌هایی مانند شعرخوانی، قصه‌گویی، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، معرفی و روخوانی کتاب،کارگاه کاردستی و کارت‌پستال‌سازی و... این هفته را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =