نمایشگاه 'کوچ' در مرکز شماره۲ نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس از ۳۰مهرماه به مدت یک هفته در مرکز فرهنگی هنری شماره۲ نیشابور دایر است.
ثریا یوسفی مربی مسوول مرکز هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی شخصیت‌های مطرح در زمینه‌های علمی و فناوری، ولایت‌مداری و شهدا و جانبازان کشورمان دانست و گفت: اولین شخصیتی که در این نمایشگاه اعضا با آن آشنا می‌شوند، «سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم» است.
مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره۲ نیشابور در ادامه افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه در هفته دفاع مقدس در راه حفظ ارزش‌های اسلامی موثر است و با آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی شهدا و آرمان‌هایشان می‌توان ارزش‌های مقدس انقلاب را به نسل جوان و امروزی معرفی کرد.
یوسفی در پایان سخنانش به معرفی شهید تهرانی مقدم پرداخت و گفت: سردار تهرانی‌مقدم تقریبا ۲۵ سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران گذراند و بنیان‌گذار توپخانه سپاه در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بود. او که تا روز آخر عمر به عنوان مسوول سازمان جهاد خودکفائی سپاه در ایجاد یک توان علمی و زیربنایی مشغول کارهای تحقیقاتی بود و در حالی‌که برای آزمایش موشکی آماده می‌شد، براثر انفجار زاغه مهمات، با گروهی از یاران خود به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =