مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز آغاز شد

مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خوزستان صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز آغاز به کار کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، 25 قصه گوی برتر استان خوزستان روایت قصه‌های خود را در حضور هیات داوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، جمعی از کارکنان و مربیان کانون و دانش آموزان اهوازی آغاز کردند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در آیین گشایش این رویداد فرهنگی گفت: قصه‌گویی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون است که مربیان کانون به‌وسیله آن مفاهیم اجتماعی، تربیتی، آموزشی و مذهبی را به کودکان منتقل می‌کنند.

غلامرضا شنبدی با اشاره به این‌که یکی از شاخص‌های خوب بودن مربی فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توانایی و تسلط وی در قصه‌گویی است تأکید کرد: قصه‌گویی هنری الهی است و ما در کانون از آن به بهترین شکل ممکن بهره می‌بریم.

بر اساس این گزارش، مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی دو روز، صبح و بعدازظهر، با حضور 25 قصه‌گو از شهرهای اهواز، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، هفتکل، شوشتر، هندیجان، امیدیه، آبادان، بهبهان و آغاجاری در مجتمع فرهنگی هنری کانون واقع در فاز 2 پادادشهر روبروی بازارچه برگزار می‌شود و قصه‌گوها در سه بخش مربیان کانونی، آزاد و نوجوانان با یکدیگر رقابت خواند کرد.

گفتنی است: برگزیدگان مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دبیرخانه جشنواره در اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور جهت راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای و سپس مرحله بین‌المللی معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =