کد خبر: 273598
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
آغاز به‌کارانجمن ادبی مرکز فرهنگی هنری کانون فین

آغاز به کار انجمن ادبی مرکز فرهنگی هنری کانون فین با دعوت از شاعران و فرهیختگان استانی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ، راضیه سلیمانی‌پور مربی مسوول کانون فین در آغاز این انجمن گفت: ادبیات نوجوان جایگاه ارزشمندی در ادبیات ایران و جهان دارد، انجمن ادبی  با اهداف ویژه ادیبانه ی اعضا شکل گرفته است که امیدوارم انجمن با همین جدیت و قدرت که در ابتدای راه از خود نشان می دهد ، راه بی پایان ادبیات را طی کند .

وی خاطر نشان کرد:آغاز به کار ادبی مقدمه‌ای برای پیشرفت نگاه و اندیشه ی اعضای مرکز می‌باشد.

هاجر غلام نظری مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری کانون فین گفت: این برنامه باحضور مسلم محبی شاعر صاحب مجموعه شعر" بعد از تو من به به درد خودم هم نمی خورم " برگزارشد.

هاجر غلام نظری مربی ادبی کانون فین هدف از تشکیل انجمن ادبی را تقویت اندیشه ی اعضا دانست و گفت : ضرورت تشکیل انجمن ادبی در این مرکز احساس می شد و با راضیه سلیمانی پور ، مسلم محبی در این راستا گفتگو شدکه با استقبال مواجه شد وسپس با تائید کارشناس آفرینش‌های ادبی اقدام به برگزاری اولین انجمن ادبی مرکز فین کردیم.

مسلم محبی شاعر برجسته‌ی استان در این نشست عنوان کرد: کودکان و نوجوان شهر فین درکانون پرورش فین رشد یافته و این امر قطعا در شاعر بودن این اعضا موثر بوده است.

وی افزود: بنده خود شاهد فعالیت اعضای مرکز فین بوده‌ام و در بیشتر جلسات و نشست های ادبی حضور داشته ام و نگاه عمیق اعضای کانون در بحث شعر قابل ستایش است.

اولین جلسه انجمن ادبی کانون پرورش فکری فین با حضور اعضای فعال ادبی کودک ونوجوان در نیمه‌ی دوم مهرکار خود راآغاز کرده است.

گفتنی است در این نشست مسلم محبی از شاعران برجسته‌ی استان وبرگزیده‌ی جشنواره‌های مختلف،اطهر قوامی شاعر ، از فعالین عرصه ترانه و موسیقی و مسئول گروه کرگین ترانه و موسیقی  ، لیلا عبادیان بهاری مجری سابق صدا و سیما ، شاعر و از گردانندگان انجمن شعر کلاسیک بندرعباس  وشانزده نفر از اعضای فعال ادبی حضور داشتند که  به خوانش آثار خود ، شعر و داستان بومی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =