اهدای یکصد جلد کتاب به اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره۳ کانون نیشابور

حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ جلد کتاب به کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی‌ هنری کانون شهرستان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، حمید گرمابی در هفته ملی کودک از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون نیشابور بازدید و قول اهدای کتاب به اعضای کتابخانه را داد.

زهره اکبرآبادی مربی مسوول مرکز با اشاره به این امر که حضور مسوولان فرهنگی و اجرایی در هفته ملی کودک و گفت‌وگوی آنان با اعضای مراکز کانون و شنیدن حرف‌های کودکان و نوجوانان مورد استقبال اعضا قرار گرفت گفت: نماینده مردم نیشابور در نشست صمیمی که با حدود هفتاد عضو دختر مرکز داشت، ضمن شنیدن خواسته‌ها و نقطه‌ نظرات آنان قول خرید کتاب برای مرکز را داد.

 در این نشست حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت مطالعه و کتاب‌خوانی و تاثیرات مثبت آن در آینده بچه‌ها اشاره کرد و با تأکید به این موضوع که مطالعه بهترین راه در جهت تربیت نسلی دغدغه‌مند و پرسش‌گر است مبلغی جهت خرید و اهدا کتاب به بچه‌ها اختصاص داد.

گفتنی است؛ از محل مبلغ اهدا شده، از بخش فروش محصولات کانون ۱۰۰ جلد کتاب تهیه و در ویژه‌ برنامه‌ای به اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون تقدیم شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =