آغاز برنامه‌های کانون پرورش فکری در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

با افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز غرفه‌های کانون استان در این نمایشگاه میزبان کودکان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با اجرای آیین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز فعالیت غرفه‌های کانون استان در این نمایشگاه نیز آغاز شد.

غرفه‌های کانون آذربایجان شرقی در این نمایشگاه با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها هستند.

حضور تریلی نمایش سیار با پخش فیلم و انیمیشن، نمایش عروسکی و اجرای فعالیت‌های ویژه توسط کتابخانه سیار شهری تبریز، برگزاری کارگاه های هنری و کارگاه های ادبی با موضوع کتاب و کتابخوانی، قصه‌گویی معرفی کتاب و اجرای مسابقات جذاب فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

گفتنی است بخش بازرگانی کانون استان نیز با برپایی غرفه‌هایی در این نمایشگاه با معرفی و عرضه جدیدترین کتاب‌ها و سرگرمی‌های کانون حضور گسترده‌ای دارد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان به همراه جمعی از مسئولان استانی و نیز  محمدمهدی حیدریان معاون وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی کشور حضور داشتند و از تعدادی از سالن‌ها و غرفه‌های پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز بازدید کردند.

کانون استان همزمان با برپایی این نمایشگاه از 2 الی 7 آبان ماه همه روزه از ساعت 10 الی 20 در سالن امیر کبیر پذیرای کودکان، نوجوانان، والدین و علاقه‌مندان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =