دیدار و گفتگوی صیمانه استاندار آذربایجان شرقی با کودکان و نوجوانان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

دکتر خدابخش استاندار آذربایجان شرقی با حضور در غرفه کانون استان و بازدید از برنامه‌های آن با کودکان و نوجوانان حاضر در کارگاه‌های کانون در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی دکتر خدابخش با حضور در جمع صمیمی کودکان و نوجوانان حاضر در غرفه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با جمعی از کودکان و نوجوانان شاهد اجرای برنامه‌های آنان در این غرفه‌ها بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از کتابخانه‌سیار، کامیونت نمایش سیار و غرفه ویژه عرضه محصولات فرهنگی کانون بازدید و از تلاش‌های صورت گرفته توسط کانون استان توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانا قدردانی کرد.

در این دیدار که یوسف‌زاده مدیر کل کانون، آهنگری مدیر کل روابط عمومی استانداری و دکتر محمدپور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند، مدیر کل کانون گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات کانون ارائه کرد و دکتر خدابخش به کودکان و نوجوانان حاضر در غرفه‌های کانون جوایزی از تولیدات کانون اهداء کردند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حضور گسترده‌ای در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز دارد و همه روزه با اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی، هنری و ادبی و نیز عرضه محصولات فرهنگی میزبان خانواده‌های بازدید کننده از این نمایشگاه است.

گزارش تصویری این بازدید را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =