بازدید مسئولان استانی از غرفه‌های کانون در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

جمعی از مسئولان شهری و استانی، با حضور در جمع کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی غرفه‌های کانون استان در این نمایشگاه همه روزه پذیرای مسئولانی بود که در کنار کودکان و نوجوانان حضور داشتند. دکتر شهرتی‌فر معاون سیاسی امنیتی استانداری، دکتر ایرج شهین‌باهر شهردار منتخب تبریز، دکتر قاسمی مدیر کل محیط زیست، مهندس حسن‌زاده مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز، دکتر محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محسنی رییس جهاد دانشگاهی استان و جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز از جمله مسئولانی بودند که با حضور در غرفه کانون از فعالیت‌ها و برنامه‌های آن بازدید کردند.

حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری در غرفه کانون همزمان با اجرای نمایش عروسکی گربه‌ها و خروس‌ها بر روی کامیونت سیار بود و طی آن دکتر شهرتی فر با تقدیر از فعالیت‌های کانون بر توسعه همه‌جانبه این فعالیت‌ها تاکید کرد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حضور گسترده‌ای در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز داشت و طی آن برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد و متنوعی به اجرا درآمد که با استقبال کم نظیر خانواده‌ها و علاقه‌مندان در طول روزهای برگزاری نمایشگاه همراه بود. ضمن آنکه غرفه عرضه محصولات فرهنگی کانون در این نمایشگاه با استقبال کودکان و نوجوانان وخانواده‌ها همراه بود.

گزارش تصویری بازدیدها و فعالیت ها را اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =