والدین اعضای کانون پرورش فکری قشم سفیران کتاب بین کانون و خانواده

مربی مسوول کانون قشم خبر داد: والدین اعضای کانون پرورش فکری قشم به عنوان سفیران کتاب به همراه فرزندان خود در فعالیت‌های کتاب محور کانون قشم شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فرحناز شهنوازی مربی مسوول کانون قشم گفت: برگزاری فعالیت‌های کتاب محور برای والدین درکانون پرورش فکری ،  علاوه بر آشنایی آن‌ها با کتاب‌ها از لحاظ ظاهری و محتوایی، ضرورت خوانش و مطالعه را در آن‌ها تقویت می‌کند.

وی افزود: در این طرح والدین رابط وسفیران بین خانه و کانون هستند و از طریق تعامل‌های فرهنگی  بیشتر می‌توان ذوق به مطالعه را در کودکان افزایش دهند و اعضا در کنار والدین با ذوق و هیجان به مطالعه وفعالیت هنری می‌پردازند.

مربی مسوول کانون قشم هدف از اجرای این طرح را تعامل بیشتر والدین با فعالیت‌های فرهنگی وهنری کانون دانست و گفت: والدین با همراهی فرزندان خود لحظات شادی را در کانون تجربه می‌کنند که این امر به شناخت بیشتر آن‌ها با فعالیت‌های کانون نیز کمک می‌کند.

شهنوازی خاطر نشان کرد: در این کارگاه‌ها والدین در یک دورهم‌نشینی به مطالعه‌ی کتاب‌های منتخب از سوی مربیان کانون می‌پردازند و پس از مطالعه و نقد ظاهری و گاهی محتوایی کتاب در کارگاه‌های هنری سفال و نقاشی و کاردستی شرکت می‌کنندوبخش‌هایی از کتاب را در قالب سفالگری ، نقاشی و کاردستی می‌سازند.

شایان ذکر است کارگاه فعالیت‌های کتاب محور هر ماه یک‌بار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  قشم در حال برگزاری می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =