کد خبر: 274182
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
اعضای مراکز کانون روز دانش‌آموز را گرامی داشتند

اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور هم‌گام با سایر اقشار جامعه در راه‌پیمایی 13 آبان شرکت و ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسوولان و مربیان کانون پرورش فکری علاوه بر شرکت در راه‌پیمایی این روز، ایستگاه‌ها و کارگاه‌های مختلف فرهنگی‌هنری را نیز در مسیرهای راهپیمایی 13 آبان برپا کردند.

بر اساس این گزارش برپایی ایستگاه نقاشی، شعارنویسی و... در مسیرهای راهپیمایی روز دانش‌آموز در بیش‌تر شهرهای کشور و خلق آثار هنری با موضوع روز دانش‌آموز از سوی شرکت کنندگان از جمله برنامه‌هایی بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

هم‌چنین معرفی وقایع و رویدادهای مهم انقلاب برای افزایش آگاهی‌های کودکان و نوجوانان با استفاده از شیوه‌های متنوع فرهنگی‌هنری از سوی مربیان کانون از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در این روز بود.

بر همین اساس، در برخی شهرهای کشور نیز مربیان کانون در مدارسی از جمله مدرسه‌ دانش‌آموزان استثنایی حضور یافتند و به اجرای نمایش و برنامه‌های فرهنگی‌هنری با موضوع 13 آبان برای بچه‌ها پرداختند.

برپایی کارگاه‌های معرفی ایام و وقایع، شعرخوانی، نشریه‌دیواری، نقاشی، نمایش فیلم و اجرای مسابقه‌های ادبی با  موضوع مبارزات مردم علیه حکومت ستم‌شاهی و استکبار جهانی در مراکز مختلف نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مراکز فرهنگی‌هنری  ثابت و سیار کانون در سراسر کشور در این روز بود.

ساخت لاله‌های نمادین کاغذی و دل‌نوشته‌های ادبی در وصف شهدای دانش‌آموز از سوی اعضای مراکز در برخی شهرها نیز از دیگر برنامه‌های کانون در این رویداد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =