همدردی پروانه‌ها

در پی وقوع زمین‌لرزه در استان کرمانشاه ، اعضاء مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون نیشابور با بچه‌های زلزله‌زده ابراز همدردی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، در پی وقوع زمین لرزه شدید در استان کرمانشاه، اعضاء دختر مرکز شماره سه نیشابور نیز با کودکان آسیب دیده ابراز همدردی کردند.

زهره اکبرآبادی مربی مسوول مرکز گفت: زلزله کرمانشاه قلب مردم کشورمان را به لرزه درآورد و در این میان کودکان بسیاری دچار آسیب‌های جسمی و روحی فراوانی شدند و دیدن تصاویر این حادثه گواه شدت درد و رنج این عزیزان است.

به همین مناسبت و با هدف ایجاد تقویت حس نوع‌دوستی، اعضاء دختر مرکز شماره سه نیشابور ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، با دوستان آسیب دیده خود ابراز همدردی کردند. آنان پروانه‌هایی رسم کرده و بر بال آنها جمله‌ای خطاب به بچه‌های کرمانشاه نوشتند و سپس دلنوشته‌های خود را بر روی نقشه پرافتخار ایران نصب کردند.

در این‌جا بخشی از دل‌نوشته‌های کودکان را می‌خوانیم:

نازنین زهرا رجایی عضو خوب مرکز به دوستان کرمانشاهی خود نوید داد که؛ ان‌شاء‌الله خانه‌های جدیدی برای شما ساخته خواهد شد.

نجمه زوار نیز در همدردی با کودکان و نوجوانان مناطق غربی کشور گفت: جای شما در خانه‌ای نو و زیبا در بهشت خواهد بود. امیدوارم این پروانه تا بهشت برسد.

ستایش همتی آرزو کرد که ای کاش این لحظه‌ها را در تلویزیون نمی‌دیدیم.

و در نوشته‌ای مائده حسین‌زاده ضمن تبریک تولد یکی از کودکان زلزله‌زده گفت: تولدت مبارک ای دختر شش‌ساله. ما شریک غصه‌هایت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =