هفت مربی کمک‌کار امداد فرهنگی

هفت مربی دیگر کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری از استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و خراسان‌رضوی راهی مناطق زلزله‌زده غرب کشور شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به دنبال تشکیل ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور و کمک به حادثه‌دیدگان استان کرمانشاه، اعزام مربیان برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در دستور کار کانون قرار گرفته است.

بر اساس این خبر، احمد شلال‌نژاد و شهرام عیدی اصل‌شوشتری از استان خوزستان، مجید کاظمی از استان چهارمحال و بختیاری، علی‌رضا نقی‌زاده، محسن ساجدی، مصطفی صادقی و سیداحمد مصطفوی از خراسان رضوی در جمع کودکان زلزله‌زده تا 11 آذر به امداد فرهنگی کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان کرمانشاه می‌پردازند.

در عین حال، این مربیان در چادرهایی که روبروی دو مرکز ثابت کانون پرورش فکری در ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب قرار گرفته است برای کودکان فعالیت‌هایی همچون قصه‌گویی، نمایش، اوریگامی، نمایش خلاق، آموزش شعر و داستان، خوش‌نویسی، کاردستی، بازی و... اجرا کردند.  

بر همین اساس، بانوان مربی مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون استان کرمانشاه نیز در این مناطق حضور یافتند تا به اجرای فعالیت‌های فرهنگی بپردازند.

در مرحله نخست نیز 9 مربی از استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان به این مناطق اعزام شدند و به امدادرسانی فرهنگی بین کودکان و نوجوانان از 29 آبان تا 3 آذر پرداختند. 

گفتنی است روند اعزام مربیان کانون به مناطق زلزله‌زده تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =