برگزاری دوره آموزشی«کارگاه فعالیت پژوهش اعضا» در کانون قزوین

به همت واحد آموزش و پژوهش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، دوره آموزشی«کارگاه فعالیت پژوهش اعضا» برای مربیان فرهنگی مراکز کانون در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از تاریخ 7 آذر 96، دوره آموزشی«کارگاه فعالیت پژوهش اعضا» در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، برای 16 مربی فرهنگی از مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان برگزار می‌شود.

این دوره که در 16 ساعت با هدف آشنایی با اهداف«فعالیت پژوهش کودکان و نوجوانان» و توانایی هدایت و نظارت در مرکز برگزار می شود، شامل 4 ساعت نظری و 12 ساعت عملی است.

آشنایی با تعریف فرآیند پژوهش، آشنایی با تعریف، اهداف و ضرورت فرآیند پژوهش کودکان و نوجوانان، آشنایی با تفاوت رویکردهای پژوهش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان و آشنایی با مهارت های پژوهش کودکان و نوجوانان از جمله دستاوردهای موردانتظار برگزاری این دوره است.

این دوره آموزشی در قالب پودمان آموزشی شغلی با محتوای مفهوم، اهداف و انواع پژوهش، هدف و فرآیند پژوهش کودکان و نوجوانان، بایدها ونبایدها در پژوهش کودکان و نوجوانان (تعریف موقعیت، تفاوت موقعیت و انگیزه، استفاده از تجربیات اولیه اعضا)، استفاده از رغبت‌ها و نیازهای کودکان و نوجوانان در انجام فعالیت‌های پژوهشی، استفاده از تجربیات مربیان در فعالیت پژوهشی اعضا و مهارت‌های پژوهش کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

تدریس این دوره را «علی محمدی» کارشناس ارشد علوم اجتماعی و مدرس دانشگاه بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =