کد خبر: 274979
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
جشن آغاز امامت حضرت مهدی (ع) در گهرو

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گهرو آغاز امامت حضرت مهدی (ع) را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: همزمان با برگزاری جشنهای آغاز امامت حضرت مهدی (ع) در استان اعضای مرکز فرهنگی هنری گهرو نیز این روز را جشن گرفتند.

شهین طاهری مسئول مرکز فرهنگی هنری گهرو با اشاره به برگزاری برنامه های دینی و تبیین این فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان افزود: فرهنگ انتظار و ترویج انتظار ظهور یکی از وظایف منتظران آن حضرت است که کودکان و نوجوانان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و این فرهنگ باید برای آنان با روشهای جذاب آموزش داده شود.

وی با اشاره به اینکه اینک مسلمانان جهان و به ویژه شیعیان، مفهوم انتظار را به عنوان متعالی ترین وظیفه دنبال می کنند تا به خواست خداوند در روز موعود، نور آن حضرت بر پیروان راستینش متجلی و جهان از چراغ حقیقت منور گردد افزود: در این جشن کودکان و نوجوانان نیز بیشتر با این فرهنگ آشنا شدند و مهدویت و اهمیت خاص آن در جهان طی برنامه های مختلفی برایشان تشریح شد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری گهرو اجرای برنامه های شاد با محتوای وحدت و مهدویت را از جمله برنامه های تاثیر گذار در این جشن نام برد و افزود: در این جشن، مفاهیم  وحدت، امامت و انتظار در قالب های قصه گویی، شعر خوانی، مداحی و... برای اعضای حاضر در جشن تبیین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =