اکران «پایان‌ رویاها» در 79 سالن کانون سراسر کشور

نشانی سینماهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برای نمایش فیلم «پایان رویاها» اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل کانون، فیلم «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی در 79 سالن کانون 31 استان‌ کشور از روز یازدهم آذر اکران می‌شود.

بر اساس این خبر، استان خوزستان با 11 سالن، بوشهر 10 سالن، لرستان 8 سالن، فارس و سمنان هر کدام با 6 سالن، کردستان و آذربایجان شرقی هر یک با 4 سالن، آذربایجان غربی 3 سالن، مازندران، خراسان شمالی، تهران و اصفهان هر یک با دو سالن و بقیه استان‌ها هر کدام با یک سالن میزبان مخاطبان فیلم «پایان رویاها» هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند به تماشای داستان پسر بچه‌ای بنشینند که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند. با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و...

بر همین اساس، دانش‌آموزان مدارس با هماهنگی قبلی، صبح‌ها می‌توانند از این فیلم دیدن کنند و خانواده‌ها نیز بعد از ظهرها به تماشای این فیلم بنشینند.

فهرست اسامی و نشانی سینماهای نمایش دهنده این فیلم در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir اعلام شده است.

برای مشاهده آدرس سالن سینماهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =