اکران فیلم «پایان رویاها» در مراکز فرهنگی هنری استان

کودکان و نوجوانان 9 شهرستان در چهار محال و بختیاری از اکران فیلم «پایان رویاها» همزمان با سراسر کشور بهره مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون با تاکید بر تحقق عدالت فرهنگی در استان از اکران فیلم «پایان رویاها» همزمان با سراسر کشور در مراکز فرهنگی هنری کانون خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این فیلم آخرین اثر محمدعلی طالبی کارگردان شاخص سینمای کودک و به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است افزود: این فیلم جهت بهره مندی کودکان و نوجوانان سراسر استان از یازدهم آذر ماه در نوبت صبح در شهرستانهای فرخشهر، کیار، بروجن، فارسان، باباحیدر، شلمزار، گهرو، هفشجان، لردگان، سورشجان، گندمان و فرادنبه اکران خواهد شد.

بر این اساس، سالن سینما کودک کانون شهرکرد واقع در میر آباد غربی، میدان ابوریحان نیز از یازدهم آذر ماه آماده‌ی پذیرش گروه‌های دانش‌آموزی، اعضای کانون و خانواده‌ها در دو نوبت صبح و بعد از است.

این مخاطبان می‌توانند به تماشای داستان پسر بچه‌ای بنشینند که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند. با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و... نویسنده و کارگردان این اثر محمدعلی طالبی است.

«پایان رویاها» پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده است و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک ۲۰۱۷ راه یافته است.

گفتنی است این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

گفتنی است علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر رزرو سانس ها، جهت مدارس، مهادی کودک، ادارات و ... می توانند با شماره های 32240863- 32251099 داخلی 159 و همراه: 09214621470 و علاقه مندان در شهرستانهای نام برده نیز می توانند با مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان مذکور تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =