روزشاد پروانه‌ها در باغچه‌ی کانون

هم زمان با روزجهانی معلولان، کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه با همراهی مربیان و دیگر اعضای مراکز فرهنگی هنری شماره 3 کانون رشت و رودسر یک روز شاد و هدف‌مند را تجربه‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، هم‌زمان با دوازدهم آذر، روزجهانی معلولان، مراکز فرهنگی هنری شماره 3 رشت و رودسر میزبان ویژه‌برنامه «بربال پروانه‌ها» شدند.

بنابراین گزارش، طی برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها که در جهت تحقق عدالت اجتماعی و به منظور همراه‌سازی  اعضای با نیازهای ویژه کانون با دیگر کودکان و نوجوانان عضو این مجموعه ‌فرهنگی صورت‌گرفت، مربیان به اجرای فعالیت‌های شاد و هدف‌مند پرداخته و درجهت تعامل افزون‌تر کودکان و نوجوانان گام‌های اثربخشی برداشتند.

برهمین اساس، مرکز فرهنگی هنری شماره 3 کانون رشت با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، میزبان بیش از 60 دانش‌آموز مدرسه «خزائلی» این شهرستان شد.

طی این ویژه‌برنامه مربیان به خوانش شعر، قصه‌گویی و برگزاری کارگاه نقاشی پرداختند و با اجرای مسابقه‌ی حضوری، یک روز به‌ یادماندنی را برای اعضای کودک و نوجوان این مرکز فرهنگی هنری رقم زدند.

برپایه ‌این گزارش، مرکز فرهنگی هنری رودسر نیز در این روز پذیرای بیش از 50 کودک و نوجوان مدرسه استثنایی‌«پویا» بود و در این میان مربیان با نمایش فیلم، معرفی کتاب و هم‌چنین بازی‌های هدف‌مند، توان‌مندی‌های کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه را به دیگر هم‌سالان یادآورشدند.

شایان ذکر است کانون گیلان در سایه فعالیت 2 مرکز فراگیر در شهرهای رشت و رودسر، به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه (نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا و دارای کم‌توانی جسمی و حرکتی) خدمات فرهنگی ارایه‌می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =