پایان جشنواره‌های منطقه‌ای قصه‌گویی کانون در یزد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیدگان بیستمین جشنواره‌ی منطقه‌ای قصه‌گویی را به میزبانی استان یزد اعلام کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی منطقه چهار به میزبانی کانون استان یزد با رقابت قصه‌گویانی از استان‌های خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد به کار خود پایان داد.

این جشنواره را حسن‌دولت‌آبادی، محمد سیمزاری و سیدعلی‌کاشفی‌خوانساری داوری کردند.

براساس این گزارش، برگزیدگان بخش «کانونی» مهری‌ خسرویان با قصه‌ی «زال وسیمرغ» و محمدجواد جعفری‌سیرچی با قصه‌ی «هفت برادر» هر دو از کانون استان کرمان و فرزانه‌ قاسمی با قصه‌ی «بُزاَخفش» از کانون استان یزد بودند.

در همین بخش نیز معصومه ‌جلالیان با قصه‌ی «دهکده‌ی‌غرغروها» از کانون استان خراسان‌جنوبی و عفت‌ تفضلی با قصه‌ی «رنگ‌مهربانی» از کانون استان‌ هرمزگان شایسته‌ی تقدیر شدند.

بر همین اساس، در بخش «رضوی» نعیمه بیدمشکی از کانون استان یزد با قصه‌ی «انتظار شیرین» به عنوان برگزیده‌ معرفی و «آرام امینی» از کانون استان‌ کرمان با قصه‌ی «شاه و گدا»  شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

هیئت داوران هم‌چنین سمیرا عامری‌پور با قصه‌ی «کچل‌کفترباز» از کانون استان هرمزگان و محترم جره‌ئی با قصه‌ی «گوساله لج‌باز» از کانون استان یزد، را به عنوان برگزیدگان بخش‌ آزاد انتخاب کردند.

در عین حال در همین بخش بی‌با رهسپار با قصه‌ی «قصه‌چیه؟» از کانون استان سیستان و بلوچستان و محمدعلی مومنی‌زاده با قصه‌ی «کشاورز و خروس» از کانون استان یزد، شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند.

این مراسم با حضور مسوولان ستادی، معاون سیاسی ‌امنیتی ‌اجتماعی ‌استانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

گفتنی است امسال بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی منطقه‌ای قصه‌گویی با میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، مرکزی، اصفهان، سمنان و یزد همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =