افزایش فضای آموزشی کانون پرورش فکری بندرامام

با ساخت دو کلاس فرهنگی هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر، 80 متر به فضای آموزشی این نهاد فرهنگی اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، دو کلاس فرهنگی هنری کانون با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال از سوی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کانون در این مراسم با تشکر از مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: کانون پرورش فکری بسیار مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان است و ما از حسن توجه شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر به این نهاد فرهنگی قدردانی می‌کنیم.

غلامرضا شنبدی با اشاره به این‌که از این پس با افزایش فضای آموزشی کانون می‌توانیم به کودکان و نوجوانان بیشتری خدمت‌رسانی کنیم افزود: مربیان در این کلاس‌ها برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل: نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، سرود، نمایش عروسکی، عکاسی، قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، معرفی کتاب، بحث کتاب، بحث آزاد، معرفی شخصیت، معرفی سرزمین، معرفی وقایع و ایام، نشریه دیواری، فعالیت‌های تحقیقی، مسابقه، هنرهای دستی و کاردستی، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق و نمایش فیلم را اجرا خواهند کرد.

بر اساس این گزارش در پایان مراسم آغاز به کار دو کلاس فرهنگی هنری در کانون بندرامام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با اهدا لوح به مدیرعامل و معاون پروژه‌های عمرانی، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی از تلاش‌های آن‌ها در گسترش فضای آموزشی کانون قدردانی کرد.

گفتنی است: مراسم افتتاح دو کلاس فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور فرماندار بندر ماهشهر، مدیرعامل و معاون پروژه‌های عمرانی، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر، مدیرکل و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و تنی چند از دیگر مسئولان شهری در محل کانون بندرامام برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =