کد خبر: 275810
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
بازدید 641
آثار هنری اعضای کودک و نوجوان در نمایشگاه هرم هنر

آثار هنری اعضای کودک و نوجوان مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان در نمایشگاه «هرم هنر» گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، شهناز دامغانیان مسئول مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان از گشایش نمایشگاه هرم هنر با بیش از ۱۹۰ اثر اعضای کودک و نوجوان در قالب نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی و عروسک‌سازی خبر داد و گفت: این نمایشگاه، برگزیده‌ای از آثار اعضای کودک و نوجوان در کارگاه‌های فصل تابستان است.

دامغانیان اظهار داشت: در آیین گشایش این نمایشگاه که بیش از ۱۰۰ عضو و جمعی از والدین حضور داشتند، کارسوق هنری برگزار شد و اعضا در کارگاه نقاشی با استفاده از اکولین و رنگ سفید، طرح چاپ را تجربه کردند و در کارگاه خوش‌نویسی و سفال نیز با موضوع آزاد به خلق اثر پرداختند.

مسئول مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را تقویت اعتماد به نفس، جذب، تشویق و ایجاد انگیزه در اعضای کارگاه‌های هنری، معرفی و اشاعه فعالیت‌های هنری در مراکز فرهنگی‌هنری و ارائه آثار ارزشمند هنری با تکنیک‌های از پیش تعریف‌شده، عنوان و خاطرنشان کرد: به دلیل همزمانی این نمایشگاه با یلدا، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «یلدای دوستی» نیز برگزار شد و اعضا بر اساس علاقه و توانایی‌های خود، فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، تک‌نوازی تنبک، نمایش خلاق و... را اجرا کردند و در پایان از برگزیدگان کارسوق هنری در سه رشته نقاشی، خوش‌نویسی و سفال‌گری قدردانی شد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا پایان دی‌ماه در فاز دوم مجتمع فرهنگی‌هنری دایر است و علاقمندان می‌توانند برای بازدید در دو نوبت صبح و عصر به شهرک مدیران، میدان پدران آسمانی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =