نشست مسوولان مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار شد

نشست مسوولان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با محوریت بررسی فرم های ارزیابی عملکرد سالانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،درتاریخ 21 دی 96، نشست مسوولان مراکز فرهنگی و هنری کانون قزوین با حضور مدیرکل کانون استان و با محوریت بررسی فرم های ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان برگزار شد

در آغاز، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هدف از برگزاری این نشست را اجرای درست و روزآمد مراحل ارزیابی همکاران خود در سال جاری دانست.

وی انجام شایسته و عادلانه ارزیابی را سبب آگاهی همکاران از نقاط ضعف و قوت عملکرد خود، افزایش انگیزه و نقد منصفانه دانست.و با توجه به ارائه شیوه نامه تازه ای برای ارزیابی عملکرد همکاران در سال جاری، خواستار توجه و تمرکز همکاران در موارد ذکر شده در این شیوه نامه شد.

در ادامه با برگزاری یک نشست توام با پرسش و پاسخ با همراهی کارشناس مسوول امور اداری کانون استان، مربیان مسوول مرکز فرهنگی و هنری با ریزه کاری‌ها و نکات تاکید شده در شیوه نامه ارزیابی جدید آشنا شدند.

هم‌چنین در پایان این نشست،با اهدای لوح تقدیری با امضای «مجید قدمی»معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از مربی  مسوول و یکی از مربیان فرهنگی مرکز مجتمع به مناسبت همکاری با آموزش و پرورش استثنایی استان واجرای برنامه برای کودکان دارای نیازهای ویژه ،قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =