کد خبر: 276289
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
بازدید 1055
همکاری کانون استان قزوین با همایش اعتلای سلامت مادر و کودک

همایش اعتلای سلامت مادر و کودک،با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در سالن نمایش کانون استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 28 دی 96، در قالب یک برنامه مشارکتی استانی ، همایش اعتلای سلامت مادر و کودک در سالن نمایش کانون استان قزوین برگزار شد.

«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ، «فاطمه کریمخانی زند»رییس دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و جمعی از بانوان کارمند استان از حاضرین در این همایش بودند.

در این همایش، لیدا زرگینی«کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین» درباره حوزه سلامت بانوان، بیماری‌های رایج، شیوه پیشگیری و نحوه درمان آن‌ها مطالبی را ارائه کرد.

در ادامه سمانه اسماعیلی«کارشناس دانشگاه علوم پزشکی»در زمینه سلامت مادران، عوامل تهدیدکننده این سلامت و شیوه پیشگیری از خطرات احتمالی با مهمانان این همایش سخن گفت.

این همایش با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل تامین اجتماعی، شرکت گاز، اداره کل منابع طبیعی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در آغاز این برنامه نماهنگ معرفی کانون و فعالیت‌های آن به نمایش درآمد و مهمانان این همایش با اهدای کتاب، بروشور معرفی مراکز کانون استان و نمایش لافکادیو با فعالیت‌های مستمر وبرنامه‌های  در پیش روی کانون آشناتر شدند.

برپایی نمایشگاه و فروشگاهی از کتاب‌های کانون، از بخش‌های دیگر این همایش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =