عسل اعظمی عضو نوجوان مجتمع کانون تبریز برگزیده کشوری شد

با اعلام اسامی برگزیدگان بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی عسل اعظمی عضو نوجوان مجتمع کانون تبریز با قصه ترکی «صبیرداشی» ( سنگ صبور) در میان برگزیدگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آیین پایانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیدگان و تقدیرشدگان این رویداد فرهنگی جوایز خود را دریافت کردند.

بر این اساس، ماهانا آقاداوودی از اصفهان با قصه «هر چه خدا خواهد همان می‌شود»، سجاد اسماعیلی از یزد با قصه «زبان حیوانات» و عسل اعظمی از آذربایجان شرقی با داستان «سنگ صبور» نفرات اول تا سوم بخش نوجوان شناخته شدند. در این بخش از حامد بهرامی نوجوان قصه‌گوی چهارمحال و بختیاری که قصه‌ی «کرم و شاه اردشیر» را روایت کرده بود، تقدیر شد.

۳ هزار و ۷۷۳ نوجوان در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت کرده‌بودند که پس از برگزاری جشنواره‌های قصه‌گویی در مرحله‌ی کتابخانه‌ای، استانی و منطقه‌ای ۱۰ نوجوان به مرحله بین‌المللی این رقابت‌ها در بخش نوجوان راه یافتند. این ۱۰ نوجوان علاوه بر رقابت در مرحله‌بین‌المللی می‌توانند به عنوان همیاران کانون در مراکز فرهنگی هنری در کنار مربیان به دیگر اعضا کمک کنند و ۲ سال نیز از خدمات کانون زبان رایگان استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =