برترین‌های جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی تبریز شناخته شدند

برترین‌های منطقه یک بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی تبریز معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت داوران این جشنواره متشکل از محمد سیمزاری، حسن دولت‌آبادی و سیدعلی کاشفی‌خوانساری در بخش رضوی سولماز صادق‌زاده نصرآبادی با قصه «زیارت‌نامه دهم» از آذربایجان شرقی، در بخش آزاد پریسا صدایی‌آذر با قصه «دوز (نمک) و پادشاه» از اردبیل و در بخش کانونی، فاطمه برمال با قصه «حسن کچل» از اردبیل، لیلا ابراهیمی با قصه «فرشته» از قزوین و منیژه واحد با قصه «نقل رستم» از گیلان را به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی کرد.

اعضای داوری همچنین فاطمه محمودی با قصه «پری مهربان» از آذربایجان‌شرقی، شادی پاکزاد با قصه «ساقه نی» از آذربایجان غربی و یاسمین رحیمی‌نیکو با قصه «هزار آواز» از زنجان را شایسته تقدیر دانستند.

بر همین اساس در مراسم پایانی این جشنواره از داوران، مدیران کل استان‌های منطقه‌ی یک شامل آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌ غربی، زنجان، قزوین، گیلان و اردبیل و رابطان قصه‌گویی کانون این استان‌ها نیز تقدیر شد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه یک به میزبانی کانون استان آذربایجان شرقی روز پنج‌شنبه ۲ آذر ‌سال 1396 با برگزاری آیین پایانی در محل تالار اندیشه ائل‌گلی تبریز و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دومین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی به میزبانی اراک و با حضور قصه‌گویان استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان و قم روزهای 7 تا 9 آذر برگزار می‌شود.

میزبانی سه جشنواره دیگر را نیز به ترتیب سمنان 12 تا 14 آذر، اصفهان 20 تا 22 آذر و یزد 28 تا 30 آذر بر عهده دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =