کد خبر: 277081
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
ویژه‌برنامه «تا انقلاب مهدی »

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز فرهنگی هنری شماره سه نیشابور برنامه‌های ویژه ای برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در روزهای پر خاطره سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌هایی با عنوان «تا انقلاب مهدی(عج)» در مرکز شماره سه نیشابور برگزار شد.

زهره اکبرآبادی مربی مسئول مرکز شماره سه نیشابور با اعلام این مطلب گفت: دهه فجر یادآور از خود گذشتگی مردان و زنانی است که در راه اعتلای ایران اسلامی تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا شکوه و عظمت ایران تا همیشه زبانزد شود.

اکبرآبادی آشنا ساختن نسل امروز و بیان ارزش‌های انقلاب برای کودکان و نوجوانان، را از جمله وظایف مربیان کانون دانست و گفت: مربیان باید برای حسن انجام این رسالت اهتمام ورزند تا آینده‌سازان ایران اسلامی را با اهداف ارزشمند انقلاب و فداکاری  شهدا آشنا سازند.

به همین مناسبت مرکز شماره سه نیشابور برنامه‌های متعددی با عنوان «تا انقلاب مهدی» برگزار کرد که طبق آن با فضاسازی ویژه‌ای، تاریخ انقلاب اسلامی از آغاز نهضت تا پیروزی، جنگ تحمیلی، دوره سازندگی و تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب و رهبر فرزانه ایران به تصویر کشیده شد.

اکبرآبادی افزود:جشن پیروزی انقلاب در دو روز برای پسران و دختران و با شرکت ۸۰ عضو برگزار شد و برنامه‌هایی چون: اجرای سرود، دکلمه‌خوانی، نمایش طنز و مسابقات مختلفی را شامل شد.

همچنین مسابقه نقاشی «فرزند انقلابم» برای مدارس اطراف ارسال شد و از برگزیدگان آن با مراجعه مربیان به مدارس تقدیر به عمل خواهد آمد.

معرفی شخصیت امام خمینی(ره) و یاران ایشان، معرفی وقایع مربوط به انقلاب و معرفی کتاب‌هایی با این موضوع از دیگر برنامه‌های مرکز در این ایام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =