نشست مسوولان برای به‌سازی مرکز شماره یک کانون قزوین

با هدف بررسی راهکارهای نوسازی و به‌سازی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان قزوین ،مدیرکل کانون استان در نشستی با حضور مسوولان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 5 اسفند 96، جمعی از مسوولان استان در نشستی راهبردی در دفتر معاون عمرانی استانداری قزوین به بررسی راهکارهای نوسازی و به‌سازی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون درشهرستان قزوین پرداختند.

در این نشست«علی فرخزاد» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، «حکمت الله داوودی»رییس شورای شهر، «مهدیه سادات قافله باشی» رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری ، «احد چگینی»رییس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای شهر قزوین  و «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ،در زمینه راهکارهای نوسازی و به‌سازی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین برای برخورداری بیشتر و جلب رضایت مخاطبین از ظرفیت‌های کانون به رایزنی پرداختند.

گفتنی است، مرکز فرهنگی و هنری شماره یک اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین پرسابقه ترین مرکز کانون در استان است که با توجه به جاگیری مناسب و پیشینه درخشان خود، از حضور پررنگ کودکان و نوجوانان بهره می برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =