کد خبر: 277490
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
بازدید 376
اخبار کوتاه از مراکز فرهنگی هنری کانون فارس

- گروه دانشجویان رشته علوم تربیتی و کودکان استثنایی دانشگاه شیراز با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره یک شیراز با فعالیت‌ها و برنامه های این مرکز آشنا شدند و درباره ویژگی های کودکان فراگیر صحبت کردند.

- مرکز فرهنگی هنری مرودشت همایش شاهنامه خوانی را برگزار و اعضا نوجوان فعالانه در آن شرکت کردند.

- دومین جشنواره هفت سین با هدف آشنایی اعضا با ویژه برنامه آیین اصیل وسنتی چهارشنبه سوری و هفت سین درنوروز در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 صفاشهر برگزار می شود.

- در ادامه برنامه سفر کتاب، کتاب ها به مرکز فرهنگی هنری شماره 4 شیراز رسیدند.

- جلسه نقد و بررسی رمان نوجوان "دلقک" با حضور هدی حدادی، نویسنده این کتاب،روز چهارشنبه 9 اسفند ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 صبح در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس و با حضور مربیان برگزار می شود.

- در مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد از مسئولین و رابطین دفاتر پستی شهرستان تقدیر شد. در این جلسه مربی مسئول و مربی کتابخانه ی پستی فیروزآباد ضمن اشاره به اهمیت ترویج کتابخوانی، به تشریح فعالیت های کتابخانه پرداختند. مدعوین از کتابخانه و نمایشگاهی از نمونه مطالب ارسالی مربی کتابخانه پستی به مناسبت های مختلف برای اعضا، کارهای دستی اعضا، آثار شرکت کنندگان در مسابقات مختلف مانند عکاسی از طبیعت روستا و ضرب المثل های محلی دیدن کردند. در این جلسه که با حضور معاون اداره پست تشکیل شد راهکارهایی برای سهولت ارسال کتاب به روستاها و تبلیغ برای عضویت حداکثری دانش آموزان روستاهای تحت پوشش ارائه شد و او قول همکاری داد. در پایان با اهدای لوح تقدیر و بسته فرهنگی از مسئولین و رابطین پست قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =