نشست صمیمی مدیر کل کانون با اعضای انجمن انیمیشن کانون تبریز

نشست صمیمی مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با اعضای انجمن انیمیشن کانون تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این جلسه هادی یوسف‌زاده با تقدیر از تلاش مربیان و اعضای فعال مراکز کانون استان در زمینه فعالیت‌های انیمیشن تاکید کرد: خوشبختانه با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد رشد قابل توجه این فعالیت در برخی از مراکز استان به ویژه مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بوده‌ایم.

وی افزود در سال 97 تلاش خواهیم کرد با تجهیز مراکز علاقه‌مند به فعالیت انیمیشن این فعالیت را رشد و توسعه بخشیم.

یوسف‌زاده علاقه‌مندی و جدیت در یادگیری  را از ویژگی‌های بارز موفقیت نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت انیمیشن دانست و تصریح کرد: این فعالیت هنری جذابیت خاصی برای نوجوانان علاقه‌مند دارد و یکی از موضوعاتی است که می‌تواند در راستای پایدارسازی اعضا از آن بهره‌مند شد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت‌های ارزشمند استان در زمینه انیمیشن در سال 96 افزود: هم به لحاظ کیفی و هم از نظر تعداد تولیدات، امسال سال بسیار خوبی در زمینه فعالیت انیمیشن بود و در این راستا اعضای انجمن انمیشن کانون تبریز در کنار دیگر اعضای مراکز نقش موثری داشته‌اند و ان شاء ا... در سال آینده شاهد افزایش فعالیت انجمن انیمیشن در دیگر مراکز خواهیم بود.

در این جلسه اعضای انجمن انیمیشن به طرح نظرات و انتظارات خود پرداختند.

برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب برای اعضای انجمن انیمیشن، برگزاری جشنواره استانی انمیشن و شرکت اعضا در جلسات نقد و بررسی تولیدات انیمیشن در سطح استان از جمله انتظارات مطرح‌شده از مدیر کل استان بود که مورد موافقت قرار گرفت.

گفتنی است در این جلسه هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی از برپایی باشگاه‌های تخصصی نظیر باشگاه انیمیشن و قصه‌گویی در سال آینده خبرداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =