فراخوان مسابقه کاردستی رضوی منتشر شد

فراخوان بخش کاردستی کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منتشر شد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه کاردستی با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... انتشار یافته است.

بر این اساس، شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی 8 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 18 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

بر اساس شرایط عمومی اعلام‌شده در این فراخوان، شرکت کنندگان در مسابقه آثار خود را به صورت فردی یا گروهی (حداکثر سه نفر) تهیه و ارایه کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 15 خرداد 1397 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال کنند.

در عین حال، شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =