برگزاری "تولد شاپرک ها" در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

جشن تولد ایلیا دانشی کودک جانباخته حادثه هواپیمای تهران –یاسوج با حضور350نفر از دانش آموزان،کودکان وخانواده ها در یاسوج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد جشن تولد ایلیا دانشی کودک جانباخته حادثه هواپیمای تهران –یاسوج با حضور350نفر از دانش آموزان،کودکان وخانواده ها در یاسوج برگزار شد

در آئینی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد به یاد ایلیا دانشی جشن تولدی برگزار ویاد وخاطره این کودک جانباخته که از تهران برای جشن تولد خود در حال سفر به یاسوج بود گرامی داشته شد.

در این جشن شهبد یاری پور 5 ساله و طاها دانشی 16ساله برای ایلیا دیگر جانباخته این حادثه مهمانان ویژه جشن تولد بودند.

دکتر عبدالهادی دانشی فوق تخصص مغز واعضاب وپدر ایلیا گفت: بعلت شرایط کاری نتوانستم ایلیا را همراهی کنم حال که از وجود نازنینش بی بهره ام تصمیم گرفته ام جشن را برگزار کنم.

وی گفت:احساس می کنم در این جشن تمامی ایرانی ها به یاد تمامی جانباختگان حضور دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: یکی از ساختمانهای این کانون به یاد 3 کودک جانباخته نامگذاری می شود.

عیسی گرجی زاده گفت: با هدف گرامیداشت وماندگار شدن طاها وایلیا دانشی وشهبد یاری پور آنان به عضویت افتخاری این کانون درآمده و کارت برای آنان صادر می شود.

وی به در جریان بودن زندگی اشاره کرد و افزود: مرگ پایان نیست و زندگی جاری و ساری می باشد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری این برنامه امید به آینده را در جامعه رونق می بخشد.

وی گفت: از امروز سالن سیما کودک مارگون به نام ایلیا دانشی نامگذاری شد.

در این آئین که کودکان از مهدکودکها ومدارس حضور داشته برنامه های شعر-دکلمه و سرود اجرا شد.

دکتر سیدرحمت الله تقویان به نمایندگی از جامعه پزشکی کادوی جشن تولد را به آقایان خوبانی پدربزرگ ایلیا ودکتر یاری پورتقدیم کرد.

در بخشی دیگر حاج فریدون داوری در وصف کودکان جانباخته اشعاری قرائت وآقای سیف سادات به نمایندگی از خانواده ها از حاضران تقدیر کرد.

در این جشن که با محوریت زندگی جاری است برگزار شد برنامه قصه گویی در این موضوع امید وزندگی اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =