طرح عیدانه به پارک آبشار شاهرود رسید

طرح «عید و کتاب» به همت مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به پارک آبشار شهرستان شاهرود رسید.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان طی بازدیدی در صبح روز سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه سال جاری از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود با مربیانِ مجریِ طرح «عید و کتاب»، والدین و اعضای حاضر در این طرح، دیدار و گفت‌و گو کرد.

جمال در این بازدید، ضمن قدردانی از زحمات مربیان مجریِ طرح و تأکید بر اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور از مربیان حوزه‌ی شرق استان خواست تا با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در شاهرود، پایگاه نوروزی عید و کتاب را به پارک آبشار این شهرستان انتقال دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، مشارکت و همراهی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی شرق استان را در اجرای هرچه بهتر طرح «عید و کتاب»، گامی مؤثر در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست و به اعضای شرکت‌کننده در فعالیت‌ها، یک جلد کتاب، هدیه داد.

گفتنی است؛ مدیرکل کانون پرورش فکری از پایگاه نوروزی اعضا و مربیان کانون پرورش فکری میامی نیز بازدید و از استقبال کودکان و نوجوانان و حضور جمعی از مسئولین این شهرستان، ابراز خرسندی و خاطرنشان کرد: مربیان کانون پرورش فکری در این پایگاه در راستای طرح «عید و کتاب» برای کودکان و نوجوانان و مسافران نوروزی، فعالیت‌های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی مانند قصه‌گویی، مسابقه، نقاشی، معرفی و روخوانی کتاب، بازی و... اجرا می‌کنند و در پایان به شرکت‌کنندگان یک جلد کتاب هدیه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =