کد خبر: 278622
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
همزمان با گرامی داشت هفته ی معلم در شهرکرد

مراکز برتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سال 96 تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با گرامی داشت هفته ی معلم  فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان در نشست هم اندیشی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون از مراکز برتر در سال 96 تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه هر ساله با در نظر گرفتن شاخصهای کمی و کیفی در بخشهای مختلف شش مرکز از سه حوزه استان به عنوان مراکز برتر در استان معرفی می شوند افزود در سال گذشته بخش تقدیر شده نیز به این ارزیابی اضافه شده است که چهار مرکز به عنوان مراکز شایسته تقدیر و یک مرکز هم به عنوان مرکز شایسته تقدیر با نگاه ویژه معرفی و تجلیل شدند.

رحیمی در این باره افزود: در بخش کمی و کیفی اجرای فعالیتهای مرتبط فرهنگی، هنری و ادبی مراکز هفشجان و فارسان از حوزه یک، مراکز باباحیدر و گهرو از حوزه 2 و مراکز شماره 1 شهرکرد و شلمزار از حوزه 3 مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر کل کانون در ادامه بیان کرد: در بخش شایسته تقدیر نیز مرکز جونقان به عنوان برگزیده با نگاه ویژه و مراکز شماره 3 شهرکرد، بروجن، بن و لردگان به عنوان مراکز برتر شناخته شدند.

رحیمی هدف از انتخاب مراکز برتر در کانون را ارزش گذاری به فعالیتهای مراکز کانون و برجسته کردن ویژگی های متفاوت این مراکز در استان عنوان کرد و افزود: ما در استان بیست و یک مرکز فرهنگی هنری ثابت داریم که 42 فعالیت برای گروههای سنی کودک و نوجوان در آنان اجرا می شود و هرکدام از مراکز فرهنگی هنری کانون به نوعی در فعالیتهای خود خلاقانه عمل می کنند و انتخاب چند مرکز برتر به منزله ی تجلیل از برترین فعالیتهای مراکز کانون در استان است که امتیاز بیشتری در شاخصهای موجود کسب کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =