نمایشگاه نقاشی « یک دنیا آرزوی کودکانه » در کانون آذرشهر افتتاح شد

اولین نمایشگاه نقاشی جشنواره « یک دنیا آرزوی کودکانه » در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آذرشهر با حضور الهیاری فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران مدارس و دانش‌آموزان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی  جشنواره نقاشی یک دنیا آرزوی کودکانه با مشارکت « انجمن توسعه شهرستان آذرشهر » و با همکاری فرمانداری، اداره آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بخشداری‌های شهرستان آذرشهر، گوگان و ممقان‌، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای آذرشهر، گوگان و ممقان، تعدادی از تشکل‌های مردم نهاد در راستای ارائه آموزش‌های شهروندی در قالب فعالیت‌های هنری و تفریحی و با هدف تقویت خلاقیت در کودکان برگزار گردید.

در این مسابقه کودکان مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی از سنین ۶ الی ۱۲ آرزوهای خود را در قالب نقاشی به دبیرخانه این مسابقه در کانون آذرشهر ارسال کردند که به زیباترین آثار و براساس تعداد آرای مردمی و هیات داوران جوایزی اهدا می‌شود.

نمایشگاه آثار منتخب در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آذرشهر تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =