برگزاری ویژه برنامه‌ی روز جهانی تالاسمی با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زابل و علوم پزشکی

ویژه برنامه‌ی روز جهانی تالاسمی با حضور اعضای مبتلا به تالاسمی مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زابل و مسئولان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی روز جهانی تالاسمی با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زابل و علوم پزشکی برگزار شد.

در این ویژه برنامه، که با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار ویژه‌ی زابل، مسئولان و مشاوران علوم پزشکی زابل، همکاران و اعضای مرکز شماره‌ی یک در سالن اجتماعات علوم پزشکی زابل برگزار شد، پس از هنرنمایی اعضای مرکز با خواندن متن‌های ادبی و دل نوشته‌ها، مسئولان علوم پزشکی با ارایه‌ی گزارشی از مشکلات بیماران مبتلا به تالاسمی، از فعالیت‌های صورت گرفته برای رفع این مشکلات سخن گفتند.

هوشنگ ناظری، فرماندار ویژه‌ی زابل، نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زابل، وجود کانون را برای بالا بردن سطح فرهنگ و هنر جامعه ضروری دانست.

قابل ذکر است مربیان مرکز شماره‌ی یک زابل علاوه بر حضور مداوم در بیمارستان و در کنار کودکان و نوجوانان مبتلا به این بیماری، میزبان گروهی از آنان در مرکز هستند و فعالیت‌هایی هم‌چون قصه گویی، نقاشی، کتابخوانی و دیگر فعالیت‌های مناسب این بیماران برای آنان اجرا می کنند.

گفتنی است کانون در کنار سایر فعالیت‌ها کتابخانه‌ای نیز در بیمارستان بیماری‌های خاص برای کودکان و نوجوانان راه اندازی و تجهیز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =