کارشناس روابط عمومی کانون در بین خبرنگاران برتر رضوی

سه برگزیده اولین دوره جشنواره «خبرنگاران برتر رضوی» از سوی خبرگزاری رضوی اعلام شد که در میان آن‌ها نام نسرین امینی کارشناس رسانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر این اساس و پس از پایان مهلت ارسال آثار، داوری آثار رسیده از بین خبرنگاران 17 استان کشور آغاز و اسامی 3 برگزیده نخستین دوره جشنواره، از سوی هیات داوران، اعلام شد در حالی که هیات داوران؛ اثری را شایسته رتبه‌های اول و دوم ندانست و رتبه‌های سوم تا پنجم این جشنواره معرفی شدند.

بر همین اساس، زهرا اکبرنیا از استان همدان حائز رتبه سوم، عباس مهدوی از استان مازندران حائز رتبه چهارم و نسرین امینی از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون حائز رتبه پنجم شدند.

در این میان، ملاک انتخاب نفرات برتر، تعداد و کیفیت مطالب ارسالی بوده است.

به نفرات سوم تا پنجم این جشنواره نیز به ترتیب جوایزی نقدی به مبلغ750، 500 و 250 هزار تومان اهدا خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید:‌ تمامی خبرنگاران، گزارشگران، نویسندگان و عکاسان رسانه‌های استان‌های کشور و رابطان خبری جشنواره‌های فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) در سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، با ثبت نام در سامانه جشنواره و ارائه مدارک مورد نیاز، کد شرکت در جشنواره را برای سال 1397 دریافت و در طی سال، آثار خود را به خبرگزاری ارسال می‌کنند.

هیات داوران نیز در هر ماه آثار را مورد ارزیابی و داوری قرار داده و 5 برگزیده جشنواره از طریق خبرگزاری رضوی اعلام می‌شوند. این جشنواره در هر ماه 5 برگزیده و در طول سال60 برگزیده خواهد داشت که جوایز نفیسی نیز به آن‌ها اهدا می‌شود و در پایان سال باشگاه خبرنگاران رضوی تاسیس خواهد شد.

آثار باید برای اولین بار و فقط برای انتشار در خبرگزاری رضوی ارسال شود و آثار خبرنگارانی که پیشتر در رسانه دیگری منتشر شده باشد مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =