هویت و کرامت بخشی به همکاران از شاخص ‍‌ترین برنامه‌های حراست است

با حضور مدیر دفتر مرکزی حراست کانون و مدیرکل حراست استان ، آیین معارفه مسوول حراست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 9تیر 97، آیین معارفه «نرگس لشگری» به عنوان مسوول حراست کانون قزوین در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان برگزار شد.

«قاسم تنها»مدیر دفتر مرکزی حراست کانون، مدیرکل حراست استان، «معصومه مرادیان» مدیرکل امورخانواده و بانوان استانداری، «سرهنگ عبدالله طاهری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بهشتی، «سرگرد منصوری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی، «سید ابوالفضل فاضلی» رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان از جمله مهمانان این مراسم بودند .

در آغاز برنامه پس از تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان این مراسم و آرزوی موفقیت برای حراست جدید استان، حضور بانوان را در پست حراست به فال نیک گرفت و اعتماد و باور به توانمندی‌های زنان را در عرصه های اجتماعی از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

در ادامه مدیردفتر مرکزی حراست کانون با اشاره به فرآیند جهانی شدن، به رسالت پیامبر گونه همکاران کانون در ایجاد زمینه همراهی و پیشتازی آینده سازان ایران اسلامی در این عرصه تاکید کرد.

وی با بیان این که در کانون حتی برای رشد، تعالی و تزکیه یک نفر هم سرمایه گذاری مادی و معنوی می‌شود، افزود:اگر نهال رشد و بالندگی مخاطبین کانون قوی شود، درآینده هیچ آفت و طوفانی نمی‌تواند به آن آسیب برساند.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون، هویت و کرامت بخشی به همکاران را از شاخص‌ترین برنامه‌های حراست دانست که نیاز به کار مشفقانه و همیارانه دارد.

وی با تاکید بر این که همه همکاران کانون مسوول حراست هستند، خواستار همراهی و همدلی همه بخش‌های کانون با مجموعه حراست شد.

واقع بینی، اخلاص در عمل، رفتار منصفانه، عدم قضاوت نابجا، گذشت و اغماض، کلان نگری، مثبت اندیشی، پرهیز از رفتار غیر حرفه ای، تمرکز بر پیشگیری، اطلاع رسانی به موقع و تکریم ارباب رجوع از دیگر مواردی بود که مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در سخنان خود مورد تاکید ویژه قرار داد.

مدیرکل حراست استان نیز در سخنانی خطاب به مربیان و کارکنان کانون به عنوان یک نهاد فرهنگی زیرساختی، اندیشه سازی و رفتار سازی را از رویکردهای اثرگذار و قابل تامل کانون بر شمرد.

وی حضور کودکان و نوجوانان در کانون را فرصتی برای ایجاد تنویر فکری،.بینش‌سازی، هویت بخشی ملی و مذهبی و وفاق با هنجارها در نسل آینده دانست که برای رسیدن به این اهداف، خود مربیان باید به عنوان الگویی شایسته وکامل برای مخاطبین خود رفتار کنند.

وی با اشاره به نیاز به روش‌های نوین در جامعه امروز برای مهندسی فکری کودکان و نوجوانان، خلاقیت، نوآوری و تکنیک سازی را از ابزارهای مهم در این مسیر برشمرد.

وی هم چنین در حوزه حراست به عنوان جایگاه مامن همه مجموعه‌ها، نگاه هم افزایی، حمایتی و همراهی با سایر بخش‌ها را موردتاکید قرار داد و آن‌ها را بخشی به عنوان مکمل عملکرد همه‌ی واحدها دانست که می تواند در خدمت اثرگذاری و حمایت از همکاران باشد.

مسوول جدید حراست کانون نیز با قدردانی از اعتمادی که در سپردن این مسوولیت به وی شده است، ابراز امیدواری کرد با تعامل و همراهی با سایر همکاران خود بتواند در این بخش هم به خوبی ادای وظیفه کند.

در ادامه حکم انتصاب نرگس لشگری توسط مجری مراسم خوانده شد و با حضور مهمانان ویژه مراسم به وی اعطا شد.

نمایش نماهنگ عملکرد کانون استان و شعرخوانی کارشناس ادبی استان درباره پدر یکی از شهیدان استان، از بخش‌های دیگر این مراسم معارفه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =