ویژه برنامه‌ی میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون سیستان بلوچستان با حضور در مراکز فرهنگی هنری میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر را به اعضا تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی روز دختر در مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار شد.

هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه(س) مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک و پنج زاهدان با برگزاری ویژه برنامه‌هایی این روز با اعضای دختر جشن گرفتند.

این مراکز با معرفی شخصیت و وقایع علاوه بر معرفی حضرت معصومه و جایگاه ایشان در خصوص دلیل نام‌گذاری این روز به اسم روز دختر سخن گفتند و در ادامه با برگزاری برنامه‌های شادی بخشی چون سرود، نمایش خلاق، شعرخوانی و مسابقه این روز را جشن گرفتند و در پایان به دختران حاضر در برنامه هدیه‌هایی تقدیم شد.

مدیرکل کانون استان نیز در بخشی از جشن‌هایی که در این مراکز برگزار شد حضور یافت و در سخنانی کوتاه این روز به دختران حاضر تبریک گفت.

معصومه هادی سپس سخنان خود را با پرسشی در خصوص حضرت معصومه ادامه داد و اعضای حاضر در پاسخ به این پرسش به بحث و تبادل نظر پرداختند که مدیرکل کانون برای تکمیل دانسته‌های آنان، دختران را به مطالعه در این خصوص دعوت کرد.

وی سپس خطاب به دختران گفت: شما از جمله مهم‌ترین دلیل‌های حضور ما در کانون هستید، به همین خاطر در برنامه ریزی‌ها به یاد شما هستیم و همواره سعی در اجرای بهترین برنامه‌ها برای شما داریم.

مدیرکل کانون در پایان با تشکر از حاضران، به مادران اعضا، که دخترانشان را در جشن همراهی کرده بودند، به خاطر درک عمیقشان در این خصوص تبریک گفت و خاطرنشان کرد: دخترانی که همراهی پدر و مادر را می‌بینند، قطعا احساس خوبی دارند و همین احساس آینده‌ای سالم‌تر را پیش پای آنان ترسیم خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =