جشن دهه‌ی کرامت در مرکز فرهنگی هنری هامون(سیستان و بلوچستان) برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیسستان و بلوچستان: حضور کودکان و نوجوانان در کانون مهربانی نشان از اشتیاق آنان به یادگیری بیشتر است و کانون قدر این حضور را می‌داند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، جشن دهه‌ی کرامت در مرکز فرهنگی هنری هامون برگزار شد.

در ابتدای این جشن، که با حضور ۷۰ عضو مراکز فرهنگی هنری هامون و نیمروز و مسئولان شهر برگزار شد، مدیرکل کانون استان با تبریک دهه‌ی کرامت و با بهره گیری از فعالیت معرفی شخصیت، به زندگی امام رضا(ع) و خواهر ایشان اشاره و در ادامه آنان را به مطالعه در مورد سرگذشت بزرگان دعوت کرد و این کار را تجربه‌ای گرانبها برای آنان دانست.

معصومه هادی در بخش دوم سخنان خود کانون را به دلیل حضور مربیان خلاق و فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و علمی، محیطی مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان معرفی کرد که می‌تواند توانایی آنان را افزایش دهد.

وی سپس با اشاره به شرایط آب و هوایی هامون، که گرمای زیاد و ریزگردهای فراوان از ویژگی های آن است، خطاب به اعضا عنوان کرد: حضور شما در کانون مهربانی نشان از اشتیاق‌تان برای یادگیری بیشتر است و کانون با قدردانی از این حضور، همواره سعی در برنامه ریزی برای ارایه‌ی بهترین خدمات به شما دارد.

هادی هم‌چنین در بخشی از سخنان خود خطاب به مسئولان حاضر در جشن به ضرورت ایمن سازی و تعمیر مرکز هامون، به عنوان تنها پایگاه فرهنگی شهر، اشاره و عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، جابجایی مرکز در دستور کار قرار دارد که با همکاری مسئولان درپی یافتن مکانی برای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان هستیم و امیدواریم با همت آنان در این مورد به نتیجه‌ی مطلوب برسیم.

تشکر از حضور مسئولان در جشن مرکز هامون و همراهی و همکاری آنان با کانون پرورش فکری بخش پایانی سخنان مدیرکل کانون بود.

در ادامه علیرضا کیخا، فرماندار هامون، نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به سخنان مدیرکل کانون استان در خصوص اهمیت مطالعه گفت: هر جامعه‌ای برای پیشرفت نیازمند شهروندانی است که به مطالعه اهمیت می‌دهند و چه خوب است که این مهم از سن کودکی آغاز شود تا شخصیت آنان با آگاهی شکل گیرد.

ادامه‌ی این جشن با هنرنمایی اعضا همراه بود، جایی که آنان با شور و هیجان خاصی شعرخوانی کردند و پس از آن با تسلطی قابل توجه برای حاضران شاهنامه خوانی کردند.

اجرای نمایش عروسکی و خواندن سرود محلی دیگر بخش‌های این جشن بودند که مورد توجه مسئولان قرار گرفت.

قابل ذکر است با همت نیکوکاران تعدادی بسته‌ی حمایتی و لوازم منزل تهیه شده بود، که با پایان یافتن جشن برای نیازمندان ارسال شد.

مدیرکل کانون استان و کارشناسان، فرماندار هامون و همکاران، شهردار و اعضای شورای شهر، فرمانده بسیج ناحیه و تنی چند از مسئولان محلی، کسانی بودند که در این جشن در کنار اعضای مراکز فرهنگی هنری هامون و نیمروز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =