کد خبر: 280103
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
دختران سرزمین آفتاب

به مناسبت روز دختر و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) جشن بزرگی با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان خواف در محل پارک بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان رضوی در روز پنجشنبه ۹۷/۴/۲۱، بیش از ۴۰ عضو مرکز فرهنگی هنری شهرستان خواف به همراه والدین‌شان در جشن «دختران سرزمین آفتاب» شرکت کردند.

نصرت لقای رودی مربی مسوول مرکز از دختران به عنوان گل‌های زیبا و گرمی‌بخش خانه‌ها یاد کرد و گفت: تقویت روحیه شادی و نشاط در این عزیزان نویدبخش تقویت روحیه نشاط در جامعه و آینده‌ای روشن است و روز میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) بهانه‌ای برای توجه بیشتر به دخترهای سرزمین عزیزمان و آشناسازی آنان با شخصیت بزرگوار حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) است

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون خواف در ادامه گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی چون؛ معرفی شخصیت حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)، اجرای سرودهای محلی توسط اعضای کانون، اجرای مسابقه، دکلمه و انجام حرکات ورزشی توسط گروه تکواندوکار درجشن «دختران سرزمین آفتاب» و مشارکت پررنگ دستگاه‌های فرهنگی، نویدبخش همکاری‌های بیشتر و تعامل بیشتر با ادارات این شهرستان بود.

گفتنی است این جشن با همکاری دستگاه‌های فرهنگی چون فرمانداری، بهزیستی، بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانانن برگزار و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =