آموزش درست در کودکی،پایه گذار آینده روشن جامعه است

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت دهه کرامت و با رویکرد گرامی داشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، یک ویژه برنامه استانی با عنوان»مهمان کتاب»برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 27 تیر 97، با حضور«قدمعلی سرامی» (استاد دانشگاه، نویسنده، شاعر، روزنامه نگار و پژوهشگر) به عنوان مهمان ویژه، برنامه «مهمان کتاب» در سالن نمایش کانون استان قزوین برگزار شد.

این برنامه با رویکرد گرامی‌داشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و با نگاهی ویژه به کتاب«مهمان‌های ناخوانده»اجرا شد.

«داوود محمدی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، «سالار قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان، «سرهنگ عبدالله طاهری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بهشتی، «سرگرد منصوری»فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی از جمله مسوولان استان بودند که در این مراسم در کنار بیش از220 عضو کودک و نوجوان و شماری از خانواده‌ها حضور داشتند.

در آغاز این برنامه «مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین،همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان کوچک و بزرگ این برنامه، حضور استادقدمعلی سرامی را به عنوان گنجینه گرانقدرادبیات ایران گرامی داشت.

در ادامه نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره میراث و اندوخته ارزشمند فرهنگی که به واسطه گذشتگان به ما منتقل شده، حفظ و انتقال آن به نسل آینده را تکلیف همه اهالی فرهنگ و هنر دانست.

محمدی با اشاره به احادیث و روایات اسلامی، آموزش درست در کودکی را پایه گذار آینده روشن جامعه دانست، و کانون را مجموعه اثرگذار و خوش سابقه در این زمینه دانست.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این برنامه،هر قدم هر چند کوتاه، در مسیر آموزش و تعالی جامعه را تلاشی ماندگار و شایسته تقدیر برشمرد.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، نمایش نماهنگ عملکرد کانون ،اجرای نمایش عروسکی-صحنه ای با الهام از کتاب «مهمان ‌های ناخوانده»،قصه گویی «فاطمه رضایی» مادربزرگ برگزیده جشنواره‌های  قصه گویی کانون، سخنرانی نماینده مجلس و سخنرانی مهمان ویژه «قدمعلی سرامی«، اجرای سرود اعضای مرکز محمدیه»کودکان صلح» ، اهدای جایزه به اعضای برگزیده مسابقه طنز شکرآباد و اعضای گروه سرود با حضور مسوولان و بازدید مهمانان از نمایشگاه آثار شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) از برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =