پویانمایی «کاش یک برادر داشتم» در کانون تولید شد

«کاش یک برادر داشتم» عنوان یکی دیگر از پویانمایی‌های تازه‌ی امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به کارگردانی ناهید شمس‌دوست تولید شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این انیمیشن با تکنیک دوبُعدی به مدت 9 دقیقه و برگرفته از کتابی با همین نام اثر «برنهارد لینز» است که ماجرای رویای پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که دوست دارد یک برادر داشته باشد. برادری که هم‌بازیش شود، انتظار به دنیا آمدن او را می‌کشد تا این‌که سرانجام این انتظار به پایان می‌رسد و...

بر اساس این گزارش فیلم‌نامه، طراحی شخصیت‌ها، پس‌زمینه و انیمیت این پویانمایی را خود شمس‌دوست انجام داده و مونا شاهی، زهره موسوی، مارال علیزاده، زهرا نیری و شبنم کارپسند در زمینه رنگ و رنگ پس‌زمینه فیلم با کارگردان همکاری داشته‌اند.

هم‌چنین محمد گودرزی کامپوزیت، محمد ناصری تدوین، نیما حسین‌زاده موسیقی، بهروز نصر میکس و مستر و چنگیز صیاد در صداگذاری این اثر پویانمایی با شمس دوست همکاری کرده‌اند.

این پویانمایی سال 1396 در کانون تولید شد و به همراه سه اثر جدید دیگر کانون اولین حضور بین‌المللی خود را در بیست و یکمین بازار فیلم فجر 2018 تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =