نگاه ویژه فرماندار باشت به فعالیت های فرهنگی کانون

فرماندار شهرستان باشت گفت: نگاه ویژه به مناطق کم‌ برخوردار و توجه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت از اولویت های فرمانداری این شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، سید مسعود حسینی  در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های تازه برای ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان یک ضرورت است.

سید مسعود حسینی گفت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کیفی است و کانون توانسته است ارتباطات خوبی را با حوزه‌های مختلف رقم بزند به همین دلیل نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون خواهیم داشت.

حسینی گفت: با همه محدودیت های بودجه ای، کانون دارای اهمیت است و تلاش خواهیم کرد در بخش تخصیص اعتبار و امکانات این نهاد فرهنگی را مد نظر داشته باشیم.

مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه پیشینه کانون در پرورش شخصیت‌های برجسته و نخبه استان  کهگیلویه و بویراحمد اثرگذار بوده است تصریح کرد: جامعه امروز نیازمند جهاد فرهنگی و گسترش نهضت مهارت‌آموزی است.

عیسی گرجی زاده افزود: به منظور ایجاد زیرساخت‌های مناسب اجتماعی در جامعه امروز باید آموزش را از نسل کودک و نوجوان آغاز کرد.

گرجی زاده با اشاره به اینکه پرورش و آموزش مناسب کودکان و نوجوانان امروز بستر ساز تربیت مدیران توانمند آینده است افزود: تمرکز بر روی نسل کودک و نوجوان امروز توانمندی آینده کشور را رقم می‌زند.

این مقام مسوول مربیان مراکز فرهنگی استان را سرمایه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: ارتباط با خانواده‌ها و تعامل با دستگاه‌های اجرایی از اهدافی مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی هم چنین با اشاره به مظلومیت بخش فرهنگ به خصوص بخش کودک و نوجوان خواستار حمایت فرماندار از مرکز فرهنگی هنری کانون در باشت و اختصاص بودجه به این مرکز جهت نوسازی، مقاوم سازی و بهسازی شد.

مدیر کل کانون کهگیلویه و بویراحمد خواستار  تأمین تجهیزات  مناسب، جهت برقراری عدالت فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان باشت را ضروری دانست و به حمایت‌های فرماندار از مراکز کانون بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =