«آمنه‌سادات‌ حسینی» معاون فرهنگی‌اجرایی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان شد

هم‌زمان با برگزاری نشست فصلی مربی‌مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری، آمنه حسینی با حکمی از سوی مدیرکل کانون به عنوان معاون‌فرهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ‌اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون گلستان در راستای سیاست‌های ابلاغی ریاست محترم جمهور و تاکید استاندار گلستان مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی بانوان در دستگاه‌ها، طی حکمی آمنه‌سادات‌ حسینی را بنا به توان‌مندی و سابقه‌ی درخشان ایشان در مجموعه کانون پرورش فکری به عنوان معاون فرهنگی‌اجرایی خود در این اداره‌کل منصوب کرد.

سیفی در این جلسه بر اهمیت ایجاد فضای نشاط و امید اشاره داشته و بر پیگیری دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های ستادی و استانی تاکید کرده و خواستار پیش‌برد اهداف کانون با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها شد.

در ادامه آمنه‌سادات حسینی ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در جمع همکاران کانونی و قدردانی از اعتماد و اعتقاد مجموعه همکاران، به رابطه تنگاتنگ میان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری اشاره کرده و بیان داشت: طی این دو سالی که در آموزش و پرورش فعالیت داشتم تجربه‌های زیادی کسب کردم که انشالله با هم‌دلی و به اشتراک گذاشتن داشته‌ها و تجارب کاری و شغلی شاهد روند مطلوب فعالیت‌های کانون بیش از پیش باشیم.

حسینی، سال‌ها تجربه فعالیت در حوزه کارشناسی فرهنگی و معاونت کانون پرورش فکری را در کارنامه خود ثبت کرده و دو سال اخیر را به عنوان کارشناس واحد آموزش ابتدایی در اداره‌کل آموزش و پرورش مشغول به فعالیت بوده است.

در حکم معاون جدید فرهنگی‌اجرایی، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق ماموریت اصلی کانون یعنی شناسایی و شکوفایی استعدادهای ذوقی، ادبی و هنری و خلاقیت کودکان و نوجوانان و ایجاد محیطی جذاب و پرنشاط و امیدآفرین و نیز تعمیق و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها براساس روش‌های نوین و خلاقانه و هم‌چنین حفظ و توسعه منابع، توان‌مندی اقتصادی و فرهنگی و افزایش کارایی و اثربخشی کانون در مسیر خدمت به آینده‌سازان ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است پیش از این، قربانعلی بذرافشان حدود ۶ ماه به عنوان معاون فرهنگی‌اجرایی در کانون پرورش فکری گلستان فعالیت می‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =