۱۰سانس نمایش برای دوچ و ضربه فنی/ استقبال از تازه‌ترین تولیدات کانون در جشنواره فیلم کودک

فیلم‌های سینمایی «دوچ» و «ضربه فنی» تازه‌ترین تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌ویکمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در بخش مسابقه ملی حضور دارد و از روز ۹ شهریور نمایش‌های این فیلم آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی قرار است در ۴ سانس و در سینماهای مختلف محل برگزاری سی‌ویکمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش در بیاید.

فیلم سینمایی «دوچ» ماجرای نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه‌سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد، اما به‌دلیل مشکلات مالی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه راهی جالب را انتخاب می‌کند و انتخاب این راه اتفاق‌های مختلفی را به‌دنبال دارد.

در این فیلم بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، عباس ابوالحسنی، محمدامین احمدی و امیرمحمد محمدی حضور دارند. فیلم «دوچ» در بخش مسابقه ملی جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور دارد.

فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی نیز - که علاوه بر بخش ملی در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کودک حضور دارد - در شش سانس مختلف به نمایش در می‌آید.

بر همین اساس، در فیلم سینمایی «ضربه فنی» بازیگرانی همچون نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان این فیلم در باره‌ی محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد.

دو فیلم سینمایی «دوچ» و «ضربه فنی» به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =