دو پویانمایی کانون در جشنواره فیلم اصفهان ۱۰نوبت اکران می‌شوند

دو پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» و «شب ترسناک لومو» تازه‌ترین آثار سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به بخش مسابقه‌ی ایران و بین‌الملل راه یافته‌اند در ۱۰ سانس اکران می‌شوند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی ۸ دقیقه‌ای «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین در روز ۹ شهریور در بخش مسابقه سینمای ایران ساعت ۲۲:۳۰ در سینما فلسطین و روز ۱۱ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در سیتی سنتر و ساعت ۲۲:۳۰ در بخش مسابقه پویانمایی در سینما چهارباغ به روی پرده رفته است.

این فیلم هم‌چنین روز ۱۱ شهریور ساعت ۱۷ در سینما سیتی‌سنتر، روز  ۱۳ شهریور نیز ساعت ۱۷ در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل در سینما چهارباغ و همین روز ساعت ۱۹:۳۰ در بخش مسابقه سینمای ایران در سینما چهارباغ نمایش داده می‌شود.

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» بر گرفته از داستانی با همین‌ نام نوشته‌ی افسانه‌ شعبان‌نژاد است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال بدون کلام در امور سینمایی کانون تولید شده است.

در همین حال پویانمایی ۱۰ دقیقه‌ای «شب ترسناک لومو» به کارگردانی ساره شفیعی‌پور نیز در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان روز جمعه ۹ شهریور ساعت ۲۲ و ۱۱ شهریور ساعت ۱۸ در بخش مسابقه سینمای ایران در سینما چهارباغ اکران شد.

این انیمیشن روز ۱۰ شهریور نیز ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه سینمایی سیتی سنتر و روز ۱۲ شهریور ساعت ۲۰ در سینما فلسطین به نمایش درآمد.

پویانمایی «شب ترسناک لومو» با تکنیک دوبُعدی دیجیتال و روایت‌گری فاطمعه معتمدآریا چهره‌ی نام‌آشنای سینمای ایران تولید شده و تلاش می‌کند کودکان را با مفهوم ترس و چگونگی مقابله با آن در قالب داستانی فانتزی آشنا کند.

سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان روز ۱۴ شهریور در اصفهان به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =